לסגור 60% יותר לידים בלי להוסיף שקל על פרסום

מירב, יועצת עסקית, פנתה אלי עם בעיה נפוצה: היא מקבלת כמות יפה של לידים מהאתר והקמפיינים שלה אבל בגלל שלא תמיד יש לה זמן לחזור אליהם באותו יום יוצא שאל חלקם היא לא חוזרת כלל, חלק לא עונים או לא זוכרים שהשאירו פרטים והיא מחפשת דרך לעשות סדר ולוודא שאף לקוח פוטנציאלי לא נופל בין הכסאות.
בנוסף, היא חיפשה דרך שבה היא לא תצטרך לבזבז זמן בלנהל שיחות עם כל ליד אלא לשוחח רק עם הלידים שבאמת רלוונטיים.

איך עזרתי לה?
בניתי לה כמה אוטומציות בעזרתן היא יכולה לנהל את הלידים שהגיעו בלי לפספס אפילו לא אחד.
ובנוסף, להמשיך ולהתקדם לשיחת היכרות רק עם אותם לידים שהיו רלוונטים לעסק שלה.

מה עשיתי:

  • בניתי תהליך שמכניס כל ליד שמילא פרטים בטופס באתר או באחד מהקמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם, ואפילו לידים שכתבו לה ישירות למסנג'ר או לוואטסאפ, לתוך מערכת ניהול – בדרך זו כל הלידים מכל המקומות נאספים למקום אחד ואף אחד לא נופל בדרך.
  • כל ליד קיבל הודעת וואטסאפ מותאמת אישית עם שאלון סינון קצר
  • לידים שלא ענו להודעה, קיבלו למחרת הודעת וואטסאפ נוספת, מעט שונה כי בכל זאת, פולואפ, ועם אותו שאלון סינון.
  • הלידים שעברו את הסינון הזה הופנו ליומן דיגיטלי לקביעת מועד לשיחת היכרות.
  • הלידים קיבלו הודעת תזכורת אוטומטית יום לפני הפגישה, ותזכורת נוספת שעה לפני תחילת הפגישה.

עד כאן, בכל התהליך הזה מירב לא נקפה אצבע ולא ביזבזה את הזמן בלהתקשר למי שהשאיר פרטים ,"לרדוף" אחרי לידים שלא עונים ולנהל שיחות סרק עם לידים לא רלוונטיים.
אף ליד לא נפל בין הכסאות, כולם קיבלו מענה. הלידים שעברו את התהליך הגיעו לשיחה "חמים" יותר ורלוונטיים יותר. הלקוחה שלי ניהלה פחות שיחות וסגרה יותר עסקאות.

אחוז הסגירות של הלידים איתם דיברה עלה ב- 60%!  – שילוב של יכולת חזרה לכל הלידים שהגיעו + סינון מראש של לידים לא רלוונטיים.

אולי יעניין אותך גם...

הבינה של העסק

ה BI של העסק, הBusiness Intelligence, החוכמה של העסק,
מתייחסת לטכנולוגיות, לתהליכים, לעקרונות האיסוף, האחסון, הניתוח והייצוג של הנתונים והמידע בעסק.

לטור המלא »

אז שנתחיל לעבוד יחד?

או השאירו פרטים ואחזור אליכם ממש בקרוב: